niedziela, 24 marca 2019

Return of The Librarian ... Bestia The Librarian!

Spinam się i zacznę wrzucać wszystko co wymyśliłam przez ostatnie 2 lata, kiedy to ostatnio zaglądałam na bloga. Post o dzienniku biblioteki szkolnej zebrał ponad 10 tysięcy odsłon - idę się taplać w bogactwie z AdSensa … a nie, chwila, nie mam reklam … tyle milionów poszło w niebyt.

Po prawej stronie pojawił się wiele mówiący "dział" czyli "Darmoszka do wykorzystania", gdzie będę wrzucała linki do ciekawych stron. Zakładki, listy, kolorowanki itd. itp. - wszystko do pobrania za darmo i wykorzystania. Już parę rzeczy przerabiam na polski grunt, jak skończę spolszczenie to wrzucę na bloga do pobrania.

W 2019 roku obiecałam sobie, że będę albo kontynuowała to co zaczęłam albo kończyła definitywnie. Zobaczymy. Więcej chęci niż zapału.

Jutro konkurs teatralny, we wtorek forum bibliotekarzy w Tychach, w środę idę na konkurs z angielskiego z uczniami. A przecież w bibliotece to taka miła i spokojna praca, nikt nie przeszkadza, nikt nic nie chce, piję kawę, czytam książki, śpię. Najłatwiej zarobione pieniądze w moim życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz